مقاله

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی یکی از پرکاربردترین ماشین‎ آلات صنعتی است که در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماشین از قطعات یدکی بسیاری تشکیل شده است که ممکن است، به مرور زمان و به دلیل انجام کارهای سنگین آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. مهمترین نکته برای افزایش عمر مفید ماشین صنعتی بیل مکانیکی، سرویس دوره‌ای ماشین و تعویض قطعات معیوب است. قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل و شرکتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و استعلام قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو با مجموعه طهران راهساز یدک به شماره‌ تلفن‌های 02144499371 و 02144499465 تماس حاصل فرمایید.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو توسط شرکت طهران راهساز یدک و مستقیما از کشور ژاپن وارد می‌شوند. به همین دلیل عوامل بسیاری در قیمت قطعات تاثیر دارند و ممکن است قیمت قطعات اصل بیشتر از قیمت قطعاتی باشند که در داخل کشور تولید می‌شوند. اما به دلیل کیفیت بالای قطعات اصل، دارندگان خودروهای صنعتی ترجیح می‌دهند از قطعات گران‌تر استفاده کنند تا ارزش ماشین حفظ شده و خسارتی به قطعات دیگر وارد نشود. 

از دیگر عوامل موثر بر قیمت قطعات، به نوع قطعه مربوط است. قطعات با توجه به کاربردی که در ماشین آلات صنعتی دارند قیمت گذاری می‌شوند و هزینه تعمیر و تعویض آنها نیز متفاوت است. برای کاهش هزینه خرید و تعویض قطعات پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه‌های معتبر و مجاز مراجعه کنید. خرید مستقیم قطعات از شرکت‌های وارد کننده این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که لوازم یدکی را با قیمتی مناسب‌تر خریداری نمایید.

راهنمای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

به دلیل افزایش تعداد فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش قطعات یدکی، پیدا کردن قطعات اصل و باکیفیت کمی دشوار شده است. به همین دلیل بهتر است در زمان خرید از افراد متخصص راهنمایی بخواهید و به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که قطعات را به صورت مستقیم از شرکت سازنده وارد می‌کنند. در زمان خرید بایستی به چند نکته دیگر از جمله بسته بندی قطعه، شماره سریال و لیبل موجود بر روی قطعه و بسته بندی دقت داشته باشید. 

فروشگاه لوازم یدکی طهران راهساز یدک به صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه لوازم یدکی کوماتسو از جمله قطعات یدکی بیل مکانیکی، لوازم یدکی لودر و بلدوزر فعالیت دارد و یکی از فروشگاه‌های معتبر محسوب می‌شود که قطعات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌نماید. از پرفروش‌ترین قطعات یدکی بیل مکانیکی عبارت است از: 

  • استارت بیل مکانیکی 
  • پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی 
  • آفتامات دینام 
  • اویل پمپ 
  • بلبرینگ پمپ هیدرولیک 
  • بوش شاتون بیل مکانیکی 
  • پتانسیومتر گاورنر بیل مکانیکی 
  • پدال گاز پیکور 
  • پمپ انژکتور 
  • پیچ‌های سرسیلندر 

بیل مکانیکی کوماتسو از معروف‌ترین برندهای ماشین آلات صنعتی است که در سراسر جهان شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل بسیار مهم است که برای نگهداری از این ماشین و کاهش هزینه‌های تعمیر، از قطعات اصل استفاده شود. 

خرید قطعات یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در تهران 

به منظور خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو کافی است با فروشگاه تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد قطعات این ماشین، قطعه را سفارش داده و خرید خود را نهایی کنید. برای خرید حضوری از فروشگاه می‌توانید در ساعات کاری فروشگاه، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 به فروشگاه مراجعه نمایید و قطعات را به صورت حضوری انتخاب و خریداری نمایید. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *