مقاله

معرفی و تاریخچه شرکت زوم لاین

تاریخچه شرکت زوملاین

شرکت چینی زوم لاین در سال 1999 توسط فردی به نام چون شین ژان تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهری به نام چانگشا در چین واقع شده است. این شرکت در بدو ورود موفق شد، جایگاه ویژه‌ای را در میان رتبه‌های جهانی به دست آورد. در حال حاضر شرکت زوم لاین ششمین شرکت تولید کننده ماشین آلات سنگین در جهان محسوب می‌شود و در زمینه تولید ماشین آلات بتنی رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است. 

این شرکت در زمینه توسعه و گسترش انواع تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته از جمله مهندسی انرژی، پروژه‌های ساخت و ساز، مهندسی محیط زیست و پروژه‌های حمل و نقل تحقیقات گسترده‌ای را انجام داده و ماشین آلات صنعتی متعددی را تولید و در بازار جهانی به فروش می‌رساند. به همین دلیل حوزه فعالیت این شرکت بسیار متنوع است و چندین حوزه مختلف را شامل می‌شود. 

شرکت زوم لاین از 9 پارک صنعتی بسیار عظیم و کارخانه‌ای به وسعت 3 میلیون متر مربع تشکیل شده است. این شرکت در سال 2008 شرکت ایتالیایی CIFA را خریداری نمود و پس از آن تحول عظیمی در زمینه تولید انواع پمپ‌های بتن ایجاد کرده و به عنوان برترین تولید کننده پمپ‌های بتنی در کشور چین شناخته شد. 

معرفی خدمات شرکت زوم لاین 

شرکت زوم لاین هر ساله در حدود 5 درصد از بودجه خود را برای توسعه و انجام تحقیقات لازم در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده صرف می‌کند تا بتواند محصولات بهتر و کارآمدتری را تولید نموده و رضایت مشتریان خود را برآورده سازد. این شرکت در حال حاضر 66 خط تولید داشته و 13 محصول اصلی و 450 محصول مختلف دیگر را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌نماید. سالانه بیش از 5 هزار جرثقیل و 5 هزار و سیصد ماشین مرتبط با محیط زیست را تولید می‌نماید. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات پس از فروش یکی از بهترین برندهای تولید کننده ماشین آلات صنعتی و سنگین محسوب می‌شود. 

ماشین آلات تولیدی شرکت زوم لاین

محصولات این شرکت عبارت است از: 

  • انواع جرثقیل از جمله Truck Crane، Crane All Terrain، Crane Rough Terrain و Crawler Crane
  • انواع ماشین آلات راه سازی و عمرانی از جمله بیل مکانیکی، لودر، میکسر و…
  • انواع ماشین آلات بهداشتی و مرتبط با محیط زیست از جمله تجهیزات شستشوی جاده‌ها و تصفیه زباله‌ها
  • انواع ماشین آلات برای جابجایی مواد از جمله نوار نقاله‌های لوله، تجهیزات بارگیری و تخلیه بار، ماشین آلات جابجایی بارهای بسیار سنگین 

چشم انداز  

شرکت زوم لاین اولین شرکت تولید کننده ماشین آلات سنگین در چین است که در لیست بورس شانگهای و هنگ کنگ قرار دارد. این شرکت قصد دارد در آینده از سرمایه‌ای که از تولید ماشین آلات کسب می‌کند برای توسعه فعالیت خود و ارتباط با کشورهای خارجی استفاده نماید. به همین دلیل در کشورهای اروپایی، آسیای جنوبی و غرب آسیا نمایندگی‌های متعددی در حوزه تولید قطعات یدکی دارد. این شرکت قصد دارد در کشورهای دیگری نیز فعالیت و حوزه تولیدات خود را گسترش دهد. 

به همین دلیل در سال 2013 این شرکت تحول عظیمی در بخش تولیدات خود ایجاد نمود و همزمان با تولید ماشین آلات ساخت و ساز، پنج بخش دیگر از جمله خط تولید ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات بهداشتی، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و انواع کامیون‌ها را راه اندازی نمود و فعالیت کارخانه را گسترش داد.  

تجهیزات و ماشین آلات شرکت زوم لاین

ویژگی‌های محصولات شرکت زوم لاین 

همان طور که اشاره کردیم شرکت زوم لاین یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده ماشین آلات سنگین و صنعتی است و محصولات این شرکت از نظر کیفیت و کارایی با سایر برندهای برتر دنیا برابر هستند. از مهمترین ویژگی‌های تولیدات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • بازدهی فوق العاده
  • امنیت بالا
  • سازگار با محیط زیست به دلیل پایین بودن میزان آلایندگی 
  • برخورداری از موتورهای پیشرفته و پر قدرت 
  • مناسب برای استفاده از شرایط آب و هوایی مختلف 
  • استفاده از متریال باکیفیت در ساخت قطعات و بدنه ماشین‌ها

خرید قطعات یدکی زوم لاین در ایران 

ماشین‌های صنعتی شرکت زوم لاین در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور ایران مورد استفاده قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده ماشین آلات سنگین محسوب می‌‎شود. به دلیل استفاده گسترده از محصولات این شرکت وجود نمایندگی‌های عرضه کننده لوازم یدکی محصولات این شرکت در کشور ایران نیز به شدت احساس می‌شد. بنابراین شرکت‌های متعددی از جمله شرکت طهران راهساز یدک اقدام به واردات و عرضه قطعات یدکی محصولات این شرکت نمودند. 

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید لوازم یدکی مراجعه به مراکز معتبری است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. خرید لوازم یدکی نیاز به تخصص دارد و بایستی این قطعات را از محلی خریداری نمود که کارشناسان با تجربه و متخصص داشته باشند تا اطلاعات کافی در مورد قطعات را به مشتریان خود ارائه دهند. 

فروش قطعات به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند انواع قطعات موتوری، قطعات گیربکس و توربین، لوازم برقی و… را از این فروشگاه تهیه نمایند. این فروشگاه بهترین قطعات را تضمین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های فروشگاه تماس حاصل فرمایید. 02144499371

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *